Dzień Patrona w mojej szkole – kartka z pamiętnika

Autor: Kinga Woźniuk kl. Va




Poniedziałek 21.10.2013r.

Dzień rozpoczął się bardzo wesoło. O 7.30 byłam w kościele na próbie scholi. Potem zaczęła się Msza Święta. W czasie Eucharystii został poświęcony obraz Księdza Jerzego Popiełuszki.

Następnie wróciliśmy do szkoły, gdzie zebraliśmy się w sali gimnastycznej. Kiedy pani dyrektor wygłosiła mowę, zaczął się spektakl dotyczący życia księdza Popiełuszki. Śpiewałam w chórze, więc nie mogłam zobaczyć dokładnie całego widowiska. Co chwilę zerkałam na miejsce dla nauczycieli i zauważyłam, że niektórzy się wzruszyli. Następnie przedstawiciele uczniów i Rada Rodziców poszli zapalić znicze przed pomnikiem Patrona i złożyć kwiaty. Uroczystość była bardzo piękna i wszyscy z zaproszonych cieszyli się, że mogli uczestniczyć w tak ważnym dla szkoły wydarzeniu. Czuję dumę, że mogłam występować w przedstawieniu.

Ten dzień był dla mnie bardzo wyjątkowy, ponieważ jestem dumna z Patrona mojej szkoły i podziwiam Go.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.