Dzień Patrona w mojej szkole - kartka z pamiętnika

Autor: Julia Jaroszewicz



19.10.2013 r.

Mój pamiętniku!

Rano za oknem ujrzałam mokry i pochmurny dzień. Ubrałam się na galowo i z niecierpliwością czekałam na autobus szkolny.

Dziś obchodziliśmy w szkole dzień bł.ks.Jerzego Popiełuszki, czyli naszego Patrona. Na porannej mszy świętej śpiewałam psalm, byłam bardzo zadowolona, że w takim dniu mogłam wyśpiewać modlitwę. W szkole odbył się apel poświęcony naszemu Patronowi. Uczennica przebrana za mamę księdza opowiadała o jego spokojnym dzieciństwie i smutnej młodości. Jeden z naszych kolegów był przebrany za bł.ks.Jerzego Popiełuszkę oraz grał w spektaklu wraz z innymi uczniami. Wszystkim nauczycielom, pracownikom, a nawet uczniom i uczennicom bardzo podobało się przedstawienie. W uroczystości brał udział również chór, który śpiewał piękne pieśni o naszym Patronie oraz o Ojczyźnie. Na koniec dziewczynka z szóstej klasy zaprezentowała nam piosenkę, którą zachwycali się wszyscy. Na lekcji z naszą panią oglądaliśmy film pt.''Jak zamordowano bł.ks.Jerzego Popiełuszkę?''.

Godzinę później jechaliśmy do naszych domów, a ja myślałam: „Jaki dziś był wspaniały dzień''. Opowiadałam mamie i tacie, a oni słuchali mnie z zaciekawieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.